14 thoughts on “#199. Sztuka dyplomacji

  1. Kurczę, fabuła wciąga bardziej niż niejedna książka czy sezon 7 GoT : ) Szkoda, że na kolejne odcinki czeka się równie długo; na szczęście jakość i humor to wynagradzają z nawiązką.

    Zakładam, autorze, że masz zamiar uwiecznić tą nieszczęsną scenę bitewną z ‚Bitwy Pięciu Armii’? Jeśli nie, to rozważ choć jeden slajd. Z góry przepraszam za poniższy monolog.

    /Rant mode on/
    Po długiej bieganinie oraz przerysowanej sieczce, wydaje się że nadszedł najlepszy moment w filmie… ciężko opancerzona armia krasnali ustawia się w imponującej formacji obronnej. Oczyma wyobraźni już widać jak orkowie rozbijają się bezsilnie o ich tarcze niczym fala o morski klif… ale kurde nie, Piotruś musiał wszystko spierniczyć. Durne leśne elfy, zamiast zasypać wroga strzałami (duh, to w końcu najlepsi strzelcy w całym Śródziemiu), na przekór wszelkiej logice, przeskakują wspomnianych krasnali i sprawiają, że cały misterny plan idzie w pi**u. Aż krew mnie zalewa jak o tym myślę. Nie rozumiem jak niektórym może się to podobać.
    /Rant mode off/

    Pozdrawiam, dziękuję za dotychczasową pracę i wyczekuję kolejnych odcinków.

  2. Swtyd i Ńahba! Oni chcą współpracować z NPC-owymi złodziejami EXP-ów!
    Zobaczycie, ja to zgłoszę do Gildii Ostatnich Prawdziwych Bohaterów.
    Naślemy na was Srebrną Ordę, to wam nawet Ś.P. Babcia Weatherfax nie pomoże.

      • Ups, delikatny spoiler ostatniego tomu- sorry. Już kilka tomów wcześniej próbował ją sir Terry wysłać na emeryturę, tym razem mu się udało 🙁
        PS- od wydania minęły 2 lata, aż taka kupka wstydu?

  3. Super komiksy, tylko pisanie zaimków w 2. osobie wielką literą wydaje się zbyteczne 😉 Z drobnymi literówkami („nie raz”) nie mam problemu, ale to kłuje w oczy 😀

    Mam nadzieję, że po zakończeniu wątku komiks nie przestanie się ukazywać zupełnie?

    • Błędy robimy specjalnie, żeby wiedzieć czy nas czytacie, bo jest mało komentów 😀 Na szczęście kiedy zostawimy błąd, okazuje się że jednak ktoś wciąż to robi 🙂

      A tak na serio… wezmę pod uwagę kwestie zaimków 🙂 Przed każdą wrzutą wyrzucamy bardzo dużo literówek, bo teksty piszę z głowy wprost do photoshopa bez przepuszczania przez np. Worda, bo w międzyczasie sklejam odcinek z warstw. Większość udaje się wyłapać, później czyta to nadzieja i też zawsze coś jeszcze znajdzie. Niestety, komiks ma tyle warstw (mimo, iż kadry są w osobnych plikach), że wymaga to bardzo dużo koncentracji, a i tak zawsze coś ucieknie (czasem coś zawstydzająco oczywistego :)) W każdym razie, jesteśmy wdzięczni za to że też je wyłapujecie, chociaż wolelibyśmy żeby były zgłaszane przez formularz ; )

      Po zakończeniu fabuły planuję poprawić wygląd postaci, przejść na prostsze, własne tła i wypuścić przynajmniej jedną (nie wiem jeszcze jak długą) serię „kwiatków”, czyli krótkich pasków w starym stylu 🙂 Głownie dlatego, że wiele gotowych pomysłów nie zmieściło się w fabularnej serii (odcinki i bez tego są czasem bardzo długie :))

  4. Elti…
    Jak jest zgrana ekipa to historię tego wroga można wykorzystać nie tylko do stłamszenia. Jeden z moich graczy napisał kiedyś w historii postaci, że był zwykłym wieśniakiem ale pewnego dnia we śnie nawiedził go bóg (pomińmy jaki) i nakazał mu odnaleźć kapłana który trzydzieści lat wcześniej prowadził misję nawróceniową w jego okolicy. Dla ułatwienia bóstwo „objawiło mu” jak posługiwać się pewnym zakresem zdolności i tak oto został paladynem.
    Skutek? Zawsze kiedy gracze szli w innym kierunku niż planowali paladyn w nocy miał dzięki mnie boskie objawienie które wyraźnie nakazywało mu udać się do/powstrzymać/odnaleźć (niewłaściwe skreślić). Oczywiście nie mówiłem wprost o co chodzi, bo to by było zbyt łatwe, ale te objawienia idealnie nadawały się do naprowadzenia go (i drużyny, którą wszędzie za sobą targał, często metodą kija i marchewki) na właściwe tory. Kiedyś nawet dosłownie zerżnąłem Matrixa i kazałem mu „podążać za białym królikiem” ale zamiast tatuaży wrzuciłem notorycznego złodzieja albinosa o przezwisku królik, trzy sesje mu zajęło załapanie, że go miał gonić.

  5. Numer z interpretacją historii postaci jest dobry tylko wtedy jeżeli gracz irytuje. Wtedy można mu tak lekko utrzeć nosa. Ale poza tym raczej staram się aby to był ciekawy wątek poboczny niż utrudniacz gry.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *